Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant ----Other/Netherlands Group :iconr-generation: R-Generation
PRIVATE GROUP
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Core Membership
Statistics 272 Deviations 9,881 Comments 31,258 Pageviews
×

Newest Deviations

[stares at you from a distance]

Favourites

Activity


Sooooooo I kinda wanna try giving dA another shot (mainly for RP groups //laughs) so I made a new account bc I just want a new slate, y'feel? Roll with me @ Rxgalium ⇜

Long time no see

Fri Mar 14, 2014, 3:40 AM

Twitter | Tumblr | Artblog | Gyaru x Dansou blog



A few things:



1-- I want to give dA another shot. 


2 -- Since I'm temporarily out of school, I might join an RP group as well, maybe.

I'll probably only post RP group related stuff here and keep everything else on my artblog

I guess I gotta actually use the remaining 8 months of the premium membership I bought.

I've literally used like.. 2 months of the 24 that I bought. Incredible.


3 -- I also changed my nickname. I wanted to change it to Regalium to match my artblog and Twitter, but some inactive account has that url.

I would've preferred "Naokicchi", but I encountered the same problem. So yeah, Naokichu (it matches my Instagram) !


4 -- I've been in college/uni for Japanese and I can speak it pretty decently. #AwYeah


That's all!  


x. Naokicchi




AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconnecropuke:
NecroPuke Featured By Owner Mar 8, 2015  Student Digital Artist
WOAH
missed u
Reply
:iconsarahrieker:
SarahRieker Featured By Owner Mar 18, 2014   Digital Artist
THANKS YO!   
Reply
:iconmiinu-inu:
Miinu-Inu Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Come check out this group's page (if it interest's you) heres a short advertise of it xD 

Welcome to Hidden-Academy!This academy is different from other academy's. In this academy there are students with extraordinary powers and abilities.What I mean by extraordinary powers and abilities I mean like the abilities toFly, Teleport, Read Minds, Shape Shift, Run as fast as 60 mph, Telekinesis, Or even predict the future.!!!:iconhidden-academy:
Reply
:iconnaokichu:
Naokichu Featured By Owner Mar 16, 2014
That sounds super cool! If life doesn't keep me too busy, I'll try to enter! :iconpuppyyayplz: 
Reply
:iconmiinu-inu:
Miinu-Inu Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Yay!Ill send you an invite!
Reply
Add a Comment: